Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

ΤΡΑΚΑΡΑ!! Τώρα τι κάνω;


Σε περίπτωση ατυχήματος  ποιές ενέργειες ακολουθούμε;



1. Πρώτα από όλα, μην πανικοβάλεστε.

 Ο πανικός είναι ο χειρότερος σύμβουλος αυτή τη δύσκολη στιγμή.

2. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι δύο τηλεφωνήματα:

 Το πρώτο στην Τροχαία, πληκτρολογώντας από το κινητό σας τηλέφωνο τον αριθμό 100, προκειμένου να γίνει η καταγραφή του ατυχήματος στο βιβλίο συμβάντων.

(Προσοχή!Αν υπάρχει διαφωνία για τις συνθήκες του ατυχήματος ή/και τραυματισμός, ή εφόσον το άλλο εμπλεκόμενο όχημα είναι ανασφάλιστο καλέστε την τροχαία οπωσδήποτε, ούτως ώστε να γίνει καταγραφή του συμβάντος και καταγραφή υπαιτιότητας. Σε διαφορετική περίπτωση δεν ισχύει η κάλυψη από ανασφάλιστο όχημα)

 Και το δεύτερο στη φροντίδα ατυχήματος της ασφαλιστικής σας εταιρείας.
Ο αριθμός του τηλεφώνου είναι γραμμένος πάνω στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας, συνήθως στις καλύψεις (φροντίδα ατυχήματος τηλ. 210 .............) ή και σε άλλα ευκρινή σημεία του ασφαλιστηρίου π.χ. πίσω από το σήμα ασφάλισης.
Εάν δεν έχετε ή δεν καλέσετε την υπηρεσία “Φροντίδας Ατυχήματος”, θα πρέπει μέσα σε οκτώ (8) εργάσιμες ημέρες να δηλώσετε το συμβάν στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

 Τα τηλεφωνικά κέντρα λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο 365 ημέρες το χρόνο για τη δική σας εξυπηρέτηση, σε όλη την Ελλάδα.

 Με το που δηλώνετε τον τόπο του ατυχήματος, αριθμό πινακίδας και άλλα στοιχεία που θα σας ζητηθούν, κατευθείαν το τηλεφωνικό κέντρο συντονίζεται με τον κοντινότερο εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της ασφαλιστικής εταιρείας, ο οποίος καταφθάνοντας στον τόπο του ατυχήματος θα προβεί σε καταγραφή των συμβάντων και στη λήψη φωτογραφιών.

 Λάβετε μέτρα διευκόλυνσης της κυκλοφορίας προς αποφυγή δεύτερου ατυχήματος. Μετακινείστε τα εμπλεκόμενα οχήματα σε ασφαλές μέρος.
(Βγάλετε φωτογραφίες της αρχικής θέσης των οχημάτων πριν τα μετακινήσετε, έστω και με το κινητό σας τηλέφωνο. Βοηθά τους εκκαθαριστές ζημιών να αποφανθούν για την υπαιτιότητα και την έκταση της ζημιάς)

Εαν το όχημά σας δεν μπορεί να μετακινηθεί από την πρόσκρουση,καλέστε την οδική σας βοήθεια η οποία θα το μεταφέρει στο συνεργείο μας.

 Σημειώστε τον αριθμό κυκλοφορίας του άλλου οχήματος, τα στοιχεία του ιδιοκτήτη, τα στοιχεία του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και φυσικά τα ονόματα τυχόν μαρτύρων που βρίσκονται στον τόπο του ατυχήματος.

 Συμπληρώστε με τον οδηγό του άλλου εμπλεκομένου οχήματος τη φιλική δήλωση, εφόσον και οι δύο ασφαλιστικές εταιρείες συμμετέχουν στο φιλικό διακανονισμό.

 Τα υπόλοιπα θα τα αναλάβει ο εξουσιοδοτημένος συνεργάτης ο οποίος θα στείλει τα στοιχεία στην ασφαλιστική εταιρεία για να την ενημερώσει.

 Εαν βρίσκεστε στο εξωτερικό, επικοινωνήστε και πάλι με το τηλεφωνικό κέντρο της φροντίδας ατυχήματος της ασφαλιστικής σας εταιρείας (+30 210 ...............) για να λάβετε οδηγίες σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε.


3. Επικοινωνήστε μαζί μας

 Εάν δεν ευθύνεστε για το ατύχημα θα πρέπει να λάβετε αποζημίωση.

Εμείς αναλαμβάνουμε

  • να παρακολουθήσουμε όλη τη διαδικασία αποζημίωσης σας,
  • να σας ενημερώνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα για την εξέλιξή της,
  • να επισκευάσουμε το όχημα σας χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση. 
 Εάν ευθύνεστε για το ατύχημα η εταιρεία μας είναι πάλι κοντά σας με προσιτές τιμές και άμεση εξυπηρέτηση.
 Και μην ξεχνάτε,χωρίς καμία επιπλέον χρέωση σας παρέχουμε Αυτοκίνητο Εξυπηρέτησης Πελατών

Τις μηχανολογικές  και ηλεκτρολογικές εργασίες θα αναλάβουν οι συνεργάτες μας που βρίσκονται πλησίον του χώρου μας.
"Rizos Service"

www.auto-papazois.gr